MarkoKulpakko Suomen työn ja yrittämisen puolesta.

Rikkidirektiivin ensimmäinen suuri uhri

  • Rikkidirektiivin ensimmäinen suuri uhri

Vastuuton politiikka jatkaa kansaa kurittavaa turmiollista kulkuaan. On välittömästi ryhdyttävä korjaaviin toimenpiteisiin jatkuvien YT-neuvottelujen sijaan. Negatiivinen kierre jatkuu ja hallitus nukkuu. Maatalous ja teollisuus murtuvat silmiemme edessä tolkuttomien säädösten ja direktiivien alle. Herra Katainen ohjaa valtava hallituslaivaansa Suomen kansan uidessa hyisessä meressä apua huutaen. Kapteeni avustajineen ovat heittäneet pelastusrenkaita välittämättä siitä, että köydet ovat mädäntyneet!

Ruukki ensimmäinen rikkidirektiivin uhri

Ruukista tuli rikkidirektiivin ensimmäinen suuri ruumis. Ruotsalaistumisen kautta Ruukin tuotteet voidaan kuljettaa rautateitse, rikkidirektiivistä vapaalla vyöhykkeellä. Hallituksen on välittömästi erottava ja samalla meillä pitää olla kahdet vaalit, EU ja eduskuntavaalit, jotta saisimme ryhdikkäitä edustajia puolustamaan isänmaamme oikeuksia. Ympäristösäännösten kulut on puolitettava! Kilpailukykymme on todella heikoilla! Käsittämätön rikkidirektiivi on maamme suurimpia fiaskoja! Omatunnon varjolla säädetään kaikenlaisia säädöksiä. Meppi Satu Hassin mukaan tulemme säästämään kymmeniä tuhansia ihmishenkiä rikkidirektiivin ansiosta. Hyvä Satu, tämä ei ole peräsin tieteellisestä julkaisusta vaan EU-komission käyttämästä AEA raportista.

AEA on brittiläinen liikeyritys, joka tekee EU:lle erilaisia tietokonepohjaisia tulevaisuusskenaarioita. Raportissa on ”terveysmalli”, joka sisältää tilastomatemaattisen yhteyden ilman rikkipitoisuuden ja hengitystieinfektioiden välillä. Tilasto on ajoilta, jolloin ilman rikkipitoisuus oli keskimäärin viisi kertaa ja paikallisesti yli sata kertaa suurempi kuin tänään. Lisäksi pienhiukkasten ja rikkidioksidin vaikutusten tilastollinen erottaminen on vaikeaa, koska ne korreloivat toistensa kanssa. Raportin voi lukea täältä: http://ec.europa.eu/environment/air/transport/pdf/CBA_of_S.pdf

Pohjanlahdella ja Pohjanmerellä ei ole merkittäviä rikkidioksidi päästöjä, pitoisuudet kaavalla 0 – 0 = 0. Tyhjästä on paha nyhjäistä. EU:n suurimmat esiintymät löytyvät Puolasta ja Italiasta. Puolasta koska siellä on valtavasti hiilivoimaloita ilman rikinpoistoa ja Italiassa tulivuori Etna työntää enemmän rikkidioksidia ilmaan kuin Puola! Kuinka rikkidirektiivin tapainen talouden ja työpaikkojen tappaja syntyi? Vihreät uittivat ehdotuksen kansainväliseen merenkulkujärjestöön IMO:hon, jossa sen hyväksyi mm. Suomen edustajanana silloin istuva Liikenneministeri Anu Vehviläinen (Kesk.). Suomen Hallitus allekirjoitti sopimuksen vuonna 2008. Asiasta vastuulliset ministerit olivat paitsi Anu Vehviläinen myös Pääministeri Matti Vanhanen (Kesk.) Ympäristöministeri Paula Lehtomäki (Kesk.), Elinkeinoministeri Mauri Pekkarinen (Kesk.), Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Paavo Väyrynen (Kesk.) ja Paula Lehtomäen äitiyslomasijainen Kimmo Tiilikainen (Kesk.). Suomen Mepeistä direktiivin puolesta äänestivät Satu Hassi (Vihr.) ja Nils Torvalds (RKP).

Suomalaisen poliitikon kuuluu edistää kansan hyvinvointia ja tinkimättä puolustaa maansa etua. Hänen ei tule allekirjoittaa mitään sellaista mitä muutkaan EU-maat eivät ole valmiita noudattamaan. Tällaista kutsutaan Isänmaan myymiseksi.

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

10Suosittele

10 käyttäjää suosittelee tätä kirjoitusta. - Näytä suosittelijat

NäytäPiilota kommentit (6 kommenttia)

Käyttäjän donnybird kuva
tuula pakarinen-curry

Taloussodassahan kaikki keinot on laillistettu.

Tarkoitus on keskittää tulot, ja unohtaa pienet ihmiset.

Kollektivismi ei toimi mitään pientä huomioiden.

Se on kollektivismin ydin, ja sen avulla jyrätään vähäpätöinen tekijä
sivuun.

Kutsumme sitä nyt euroopan demokratiaksi. Näyttänee toimineen hyvin afrikassakin.

Käyttäjän MikkoAhola kuva
Mikko Ahola

Työpaikkojen menetys ei koske naisvaltaista julkista sektoria, jolta löytyvät Hassai ja vihreitä äänestävät naiset. Työpaikkojen mentykset rikkidirektiivin vuoksi kohdistuvat miesvaltaisiin teollisuusaloihin, joilla vihreiden äänestäjiä on 0.05 %.

Käyttäjän TomiSolakivi kuva
Tomi Solakivi

Tuotanoin, kannattaisi varmaan tarkistaa mikä ministeriö oli 2008 kuskin paikalla tuossa IMO-kysymyksessä.

Käyttäjän MarkoKulpakko kuva
Marko Kulpakko

Asia on Tomi tarkistettu, Vehviläinen oli liikenneministeri ja virallisesti vastuussa yhteyksistä IMO:hon.

Käyttäjän SepSaa kuva
Seppo Saari

MEP:eistämme kymmenkunta pelastaa ensisijaisesti järjestelmiä.
Mutta kolme [Korhola, Essayah ja Terho] yrittää edes puolustaa myös eurooppalaisia ihmisiä ja pelastaa omaa maataan.

Käyttäjän Timoteus kuva
Timo Huolman

Kun päästöistä on otettu pois jo lähes 100% ja viimeiset rippeet hinnalla millä hyvänsä,
on (Suomenkin) rikkilaskeuma vähentynyt silti ehkä vain kolmanneksen, luonto itsessään on suurin rikkilähde, meillä meret erityisesti.

Toimituksen poiminnat